Wednesday 19 March 2014

Mereka Tahu Lokasi Pesawat Malaysia Airlines MH370


Pasangan Ini Tahu Dimana Pesawat MH370 Yang Hilang | Suami perempuan gambar di atas ini mendakwa bahawa kes Kehilangan MH370 ada kaitan dengan makhlus halus selepas berkomunikasi dengan nya. baca selanjutnya

Pasangan Ini Tahu Dimana Pesawat MH370 Yang Hilang

" Pada mulanya kita dapat petunjuk ketika solat zuhur . Awalnya isteri saya yang dapat petunjuk , katanya dia merasa lihat sesosok orang yang berpakaian seperti layaknya seorang pilot , " kata Fajar di kediamannya , Jalan Bentara 

Fajar menambah , Winarti yang boleh berkomunikasi dengan makhluk halus itu seperti kerasukan . Tingkah laku Winarti tidak seperti biasanya apabila menerima petunjuk tersebut . " Saya kalau bercakap sama isteri biasanya pakai bahasa Jawa , tapi waktu itu biasa saja pakai bahasa Indonesia , " tambah Fajar .

Sambil diarahkan oleh isterinya yang melakukan penerawangan , Fajar cuba mencari tahu titik koordinat dengan menggunakan teknologi Google Earth . Setelah cukup lama , akhirnya mereka mencari titik koordinat pesawat dengan nombor penerbangan MH370 itu , yakni pada 7 - 47'47 .90 " -105.13 '39 .59 " yang berada di dekat laut lepas Vietnam .

Tak hanya lokasi pesawat , Fajar mendakwa isterinya juga mengetahui keadaan pesawat dan para penumpangnya . Menurut dia , pesawat yang membawa 239 orang itu masih utuh di bawah laut berarus deras . " Keadaan penumpang masih dalam keadaan duduk di bangku penumpang , " tutur dia .

Sementara , Winarti berkata penggunaan itu tak hanya dia terima saat salat zuhur saja . Dia mengaku juga mendapat petunjuk saat salat subuh . " Apabila sembahyang subuh , saya dengar suara takbir dan teriakan . Setelah sembahyang subuh itu saya lantas mengaji , ketika mengaji saya tiba - tiba nangis dan ngerasa kasihan mendengar jeritan itu , " ujar Winarti .

Tuntutan ini sudah disampaikan kepada pihak berkuasa . " Kami meminta agar pihak berkuasa boleh terus memeriksa ke titik ordinat tersebut agar pesawat boleh didapati , " kata Fajar .


Nota : Emmm admin pun tak tahu nak komen apa pula ini. Ini perkongsian dari orang pendalaman negara jiran kita iaitu indonesia. Apa komen korang ?

Sumber - liputan6.com

1 comment:

  1. Ad kemungkinan.... alaah itu maha agung dan maha kuasa. Klu jumpa alhamdulilah

    ReplyDelete